Szerző: andyme | 2007. október 05.

WTF?o_O… Titanic 2?

Szóval lehet rettegni, itt a Titanic 2! A készítők 11 múlva rájöttek, hogy nincs elég gagyi film a világban, azért felolvasztják nekünk a jégbe fagyott Jacket, hogy rendezzenek egy megkérdőjelezhető nívós folytatást a Titanicnak.

Természetesen az egész csak kamu… igaz, hogy egy nagyon jól összevágott álelőzetesről van szó, de tisztán kivehetők benne más Dicaprios filmekből vett jelenetek. Sóval azoknak mondom akik már visszatértek a trailer okozta kómából: “Nem kell megijedni!” Nem lesz szerencsére Titanic 2, bár már az elején én is féltem, hogy az amerikaik voltak olyan hülyék, hogy csináljanak hozzá egy folytatást, de azért még ők is gondolkodnak néha.


Responses

  1. Na igen😀 Ezen én is lehidaltam volna😀 Szerintem simán beírhattuk volna a Guiness Rekordok könyvébe mint a világ legnagyobb baklövését, ha elkészítették volna ezt a folytatásnak sem mondható borzadályt😄

  2. Én láttam a titanic 2 -őt torrent letöltőn és elkezdtem tölteni igaz hogy angol de kiváncsi vagyok de nem hiszem hogy a 4 perces trailert töltené mert több mint 700 mb os a film majd meglátom szóval még lehet hogy voltak olyan hülyék az amcsik.


Vélemény, hozzászólás?

Kategória

