Szerző: thandy | 2008. január 19.

1408

1408p1

Nos…adott egy egész jónak ígérkező horror-szerű film, amiben egy paranormális jelenségeket kutató író, sok kudarc után, végül valóban megtapasztalja a természetfelettit. A trailer klassz, a sztori csábító…a végén viszont valami mégis hiányzik.

Körülbelül ez az érzésem támadt, miközben az 1408-at néztem. Tetszett a sztori és tényleg mindent nagyon jól megcsináltak, de valahogy mégsem fogott meg annyira az egész. Nem éreztem át a filmet, nem tudtam magamat beleélni a főhős helyzetébe….igazából csak mentek előttek a képek egymás után. Ezt a horrort CSAK nézni tudtam, átélni nem. Túl nagy benyomást tehát nem tett rám.

A történet igazából egy íróról szól, aki olyan könyveket ír, mint a 10 legrémisztőbb hotel, vagy a 10 legrémisztőbb temető. Valójában a bevételüket kísértettörténeteknek köszönhető helyeket, szállodákat leplezi le. A sok kudarc után teljesen hitetlenné vált, és egyfajta magabiztosságra alapuló bátorság alakult ki benne, ami azonban nincs nagy segítségére, amikor a szállodaigazgató valós okokból próbálja lebeszélni az 1408-as szobában töltött éjszakáról. Kiderül, hogy a szoba pontosan az, aminek az igazgató leírta, egy “fucking evil room”😀 .

1408p21408p3

Igazából a legnagyobb bajom azzal volt, hogy minden kissé összecsapottnak tűnt…kibontakoztatlannak, ami azt az érzést is keltette bennem, hogy egyes részletek teljesen feleslegesen kerültek bele a flmbe. Vegyük például a főhős, Mike Enslin által korábban írt könyvet, a Long Road Home-ot, amiről bár esik néhány szó a film elején…és utalnak rá, hogy fontos lehet…mégsem tudunk meg róla semmi többet. Hasonló a problémám Mike kislányával is. Az egy dolog, hogy meghalt, de a körülményekről nem nagyon tudunk meg semmit. Mibe halt bele – kérdem én például.

Csak röpke flashbackeket kapunk tehát, melyekből aligha lehet összeállítani a filmet egy teljes egészé. Végülis megnézhető, mert hiszen látványban nem kellett csalódni…és voltak azért jó pillanatok is, meg a horrorokban megszokott ijesztgetős részek…de sajnos ennél tovább nem nagyon kell sorolnom a jó tulajdonságokat. Mindenki döntse el maga, hogy kíváncsi-e rá😀


Responses

  1. Akkor megnézzem vagy ne?😀 Szerintem inkább a “Legenda vagyok”-ra fogok időt szánni, csak hogy ne legyek leszídva😀

    Most meg már megint le vagyok maradva filmes blogolás terén, kéne valamit nézni… stip-stop Rambo 2008!😄

  2. Azt komoly meg akarod nézni???😀 Én akartam!😀 Na jó…nagy duzzogva átengedem a lehetőséget, hogy arról te postolj😀 De csak most csak neked, úgyhogy becsüld meg a lehetőséget😀

  3. Túl jó vagy hozzám!😀


Vélemény, hozzászólás?

Kategória

