Szerző: thandy | 2008. február 21.

No Country For Old Men

 

ncfom

Na…ez az a film, amire utólag elég rendesen sajnálom azt a két órát, amit innen nézve már tudom, hogy elpazaroltam az életemből. Már nem azért, de ha valaki érti ezt a filmet, vagy lát benne valami fantáziát, esetleg mondanivalót….könyörgöm…írja meg nekem és nyugtasson meg, hogy annyira azért még sem volt felesleges megnéznem😀

Nem is tudom hogyan kezdjem az ismertetőt. Hihetetlenül szar film volt, már bocsi a kifejezésért. Kezdjük ott, hogy teljes agyleépülésben volt részem a lassú, vontatott eseményektől és a beszédmentes fél óráktól😀 Arról nem is beszélve, hogy ilyen befejezést én még életemben nem láttam. Mintha reklám miatt zsakították volna meg, az ember azért várna valamit, ami legalább értelmet ad az egésznek. A karakterek egyáltalán nincsenek kibontva. Nem is nagyon van főszereplő, hiszen senkiről sem tudunk meg igazán sokat. Mindenki csak elhalad előttünk. Éppen annyi ideig látjuk, hogy pár tulajdonságát még tudatosítani tudjuk, de ennyi.

Az egyetlen klassz dolog a filmben, talán a gyilkosnak az a légnyomásos fegyvere volt. Azon lehidaltam😀

A másik meg, hogy kb 3szor kaptam szívrohamot a filmen, mert míg az egészben ez a lassúság, halk, semmitmondó párbeszédek és hasonlók zajlanak, volt pár jelenet, ami olyan hangosra sikerült, hogy szabályosan leestem az ágyról.

A lényeg, hogy szerintem ne pazaroljon rá senki két órát, mert nem éri meg. Ha mégia van olyan mazochista, akit érdekel és valamilyen megmagyarázhatatlan módon még tetszik is neki, az commentelje már meg, hogy ez hogy történhetett😀


Responses

  1. Egyébként biztos már tudod, de a film most tarolt az Oscar-díj átadáson.😀 Szóval most lehet, hogy egy kicsit ki leszel akadva.😀

  2. Hát igen…hallottam róla😀 Hülyék ezek az emberek😀 Szerintem nem is látták a filmet😀


Vélemény, hozzászólás?

Kategória

