Szerző: thandy | 2008. április 26.

Step Up 2 – The Streets

Mivel BKV sztrájk miatt nem sikerült kijutnom Mozifanatikusokra, maradt az otthoni lassú filmezés😀 Sry, de ez van. Most egy olyan filmet néztem meg, ami nagyon megosztotta a véleményeket. Volt aki imádta, és volt aki egy igazán ötletmentes alkotásnak minősítette. Én személy szerint a Step Up 2-t valahol a két véglet között helyezném el😀

Először is igazat kell adjak a becsmérlőknek abban, hogy túl sok mondanivalója nem volt ennek a filmnek sem, mint ahogy az elődjének sem. Jó oké, volt mondanivaló valamennyi, de az egyáltalán nem eredeti, kreatív vagy ötletes. Már láttuk, hallottuk, megértettük és sajnos azt kell mondjam, megszoktuk. Ehhez képest nem kaptunk semmi újat a történet terén, mindössze az első részt fordított sorrendben. Most nem az utcáról jött szereplő juthatott be egy nagynevű művészeti suliba, hanem ennek a sulinak a tanulói mutathatták meg magukat az utcán, annak sajátos szabályaira hagyatkozva.

Ennek ellenére a filmet már csak az utolsó jelentért is érdemes volt megnézni. Az esős tánc egyszerűen lenyűgöző. Engem kirázott szabályosan a hideg, amikor azt néztem😀 A koreográfia isteni, a zeneválasztás tökéletes, az pedig, hogy esőben táncoltak, egy olyan pluszt adott az egésznek, hogy élmény volt nézni. Ezért annak, aki netán nem is tervezi, hogy megnézi ezt a filmet, itt az utsó táncos jelenet, mert azt viszont muszáj látni😀

Volt viszont a filmben egy olyan momentum, amit szerintem nem fejtettek ki eléggé. Nem mintha a történet lett volna itt a főszerepben, de a legelső klubos jelenetnél megjelent egy csuklyás srác, aki iszonyat jól nyomta színpadon. A végén is feltűnt – szerintem ő volt az a maszkos csapatban – de valahogy nem tudtam meg többet róla. Pedig a kameraállásokból úgy tűnt, hogy lenne még szerepe. Na most ha ebből tényleg nem akartak semmit kihozni, akkor szerintem túlzásba vitték az utalásokat.

Azt be kell látni, hogy itt nem egy csúcsszuper sztoriról van szó, aki viszont szeret táncolni, az nézze meg, mert már azokért is érdemes. Nekem tetszett, aztán mindenki döntse el maga, hogy mit gondol róla🙂


Responses

  1. Az első résznél sokkal jobban sikerült

  2. Azelejen a fekete csuklyas srac Chase. ö ütközött bele Andie-be. majd nezd meg meg1x.

  3. Oké, köszi🙂 Meglesem.


Vélemény, hozzászólás?

Kategória

