Szerző: thandy | 2008. május 07.

Bűbáj (Enchanted)

Mostanában sajnos nem nagyon jutok el odáig, hogy valami újdonságot leszedjek és megnézzem, ezért olyanokból szemezgetek egy ebédelés közbeni melléktevékenységként űzött filmezéshez, amik már egy jó ideje fenn csücsülnek a gépen. Ilyen volt a Bűbáj is, amiről nem is nagyon tudtam, hogy megvan, és erősen csodálkoztam, hogy még nem láttam. Valószínűleg azért, mert nem nagyon találkoztam a film reklámjaival, vagy trailerével.🙂

A lényeg, hogy most megnéztem és végülis tetszett. Nem volt rossz. Olyan kis aranyos, kedves, tündérmesés kis film, ami erősen idézi a Hamupipőke, a Szépség és a Szörnyeteg vagy bármelyik más Disney rajzfilm hangulatát.

Először nagyon meglepődtem, mert – mondván, semmit sem bízok a véletlenre – megnéztem a Sample-t, és bár ott minden normálisnak tűnt (élő színészek, valódi helyszínek stb.) a film kezdő percei egy Disney rajzfilmről árulkodtak. Fel is merült bennem a kérdés, hogy akkor most a Sample volt átverés, vagy csak szimplán én néztem el valamit😀 Végülis egy egész jó átmenetet láthattunk a tündérmesék rajzfilmvilága, és New York rideg valósága között.

Igazából nem kell semmi extrára számítani a film kapcsán, viszont nagyon kedves és aranyos hangulata van. Az a mesékből ismert boldogan éltek míg meg nem haltak, éneklős, szerelmes kis történet, ami a hozzám hasonló gyermeteg lelket fel tudja vidítani. Olyanoknak ajánlom ezért, akik szeretnének visszarepülni az időben és újra átélni gyerekkora tündérmeséit, álmait.🙂


Vélemény, hozzászólás?

Kategória

