Szerző: thandy | 2009. november 03.

Transformers – A bukottak bosszúja

transformers_poszter

Nagyon tetszett a Transformers első része, komolyan. Ezért elég nagy elvárásokkal álltam neki a második résznek, mondván joggal elvárható, hogy valami újat, valami jobbat, egy fokkal erősebbet alkossanak a készítők. A szerintem elég hosszúra sikeredett film azonban csalódást okozott. Inkább volt egy idétlen vígjáték, mint bármi más.

A látvány a megszokott módon klassz, lenyűgöző; pluszt viszont nem hozott a film. A leginkább talán az zavart, hogy túl sok idétlen jelenet volt benne, amit értem én, hogy viccesnek szántak, de azért némi komolyságot is el tudtam volna viselni. Azt hiszem kicsit célt tévesztettek a készítők.

Semmi különlegeset nem láttam tehát a filmben. A szokásos Autobot – Álca ellentétet, a veszélyben lévő Földet, a túlzottan központi szerepet kapó fiatal srácot…nem látok érdemi előrelépést az első részhez képest.

Viszont látványosnak látványos volt, vicces volt, akciódús…így ha szeretnétek kikapcsolódni, csak nézni valamit, nevetni egy kicsit, akkor nyugodt szívvel ajánlom🙂


Vélemény, hozzászólás?

Kategória

