Szerző: thandy | 2008. május 03.

Angel 5. évad – It Begins Here!

Igazából ezt a postot csak egyfajta ígéretként gondoltam, mivel egy részenkénti ismertetést tervezek az Angel sorozat 5. évadjáról. Már korábban láttam az összes epizódot, most viszont azt tervezem, hogy újra megnézem őket egyenként és mindegyikről megpróbálok valami érdekeset összedobni itt a blogon 🙂 Előljáróban annyit, hogy a sorozat isteni, minden Buffy és Angel fannak MUST-SEE, és hát aki nem ismerné, annak is érdemes megnézni. Hátha kedvet kap a többi évadhoz is 😀

Azt viszont le kell szögeznem, hogy a zh-áradatok közepette még nem tudom pontosan, hogy mikor kezdődik el hivatalosan az Angel 5. évad a filmaddict blogon. 🙂 De azért kitartás! 🙂


Hozzászólások

  1. sziasztok tudna nekem valaki segíteni? nekem a 4. évad kéne de nem tudom megszerezni . Esetleg valaki küld a címemre linket vagy valamit ami segít hogy letöltsem?
    cím: x_lylla_x@citromail.hu

  2. http://sorozatokingyen.5mp.eu
    http://sorozatokingyen.magyarorszagra.hu

    Itt fent van a 4. évadig

  3. Ki látta már az Angel 111.epizódját???
    Én még nem de nagyon szeretném megtudni h hogy végződik.Ha vki tudja akkor a cordy_angel@citromail.hu email címre írja már le a tartalmát vagy ha tudja h hol tudnám megnézni vagy letölteni írja le.Nagyon hálás lennék neki,mert a tv-ben ezt a részt nem adják!!!!
    Előre is köszönöm

  4. nincs 111.ik rész, 110 rész készült


Hozzászólás

Kategóriák