Szerző: thandy | 2009. július 10.

Képlet – Knowing

knowing-poster-m

Mondhatni, hirtelen felindulásból néztem meg a párommal a Képlet című filmet, mondván, hogy most már tényleg el kéne menni egyet moziba 😀 És mivel más számottevő, és még nem látott film nem futott akkor, maradt a Képlet. De nem is bántam meg, hogy kifizettem rá a mozijegyet. Elég látványos egy film 😀

Talán a legjobb tulajdonsága a filmnek, pont a látvány, hiszen a történet már ismerős lehet, ha nem is pontosan ebben a formában. A szereplők persze nagyot alakítottak, de hát nem is vártam rosszabbat Nicolas Cage-től. Én szeretem a filmjeit 😀 Na de visszatérve a látványra. Összesen két, katasztrófának mondható balesetet és egy kisebbet látunk, ami mozis hangzással és nagy képernyővel, olyannyira élethűvé varázsolta a helyzeteket, hogy szinte azt éreztem, én is túléltem a balesetet, vagy ami még rosszabb, hogy mindez velem is megtörténhet és nem lehet túl kellemes érzés.

A film hangulatát kellőképpen fokozta a már-már fülsüketítő, idegesítő soundtrack, amit leginkább jellegzetes Hitchcock hangzásnak tudnék mondani. Mondjuk azt nem mondhatom, hogy nem passzolt a történethez, hiszen pont ettől lett minden jelenet igazán rejtélyes és a maga módján félelmetes.

Ami azonban nem tetszett a filmben, az a befejezés. A fura, fehér arcú fickók, akik egy szót sem szólnak, a befejezésnél megjelenő UFÓ, na meg az Ádám és Éva hangulatot kölcsönző új bolygó képe, kicsit nevetségessé tette a történetet. Valószínűleg jobban tetszett volna a történet, ha elkerülik valahogy a Föld pusztulását, vagy egyszerűen mindenki meghal, azt’ jó’van 😀 Mondjuk nem nagyon tudom, hogy hogyan lehetett volna okosan befejezni a történetet. Úgyhogy lehet, hogy még a legkisebb rosszat választották a szerzők.

De ha már itt tartunk, akkor kiadnám feladatba, hogy ki hogyan fejezné be a Képlet című filmet? Jöhetnek hozzászólásokként a kreatív ötletek és megoldások 😀 Hajrá Hajrá!


Hozzászólások

  1. Akkor úgy tűnik érdemes megnézni. Mikor legutóbb moziban voltam választani kellett, hogy vagy ez, vagy a Vakság… így mivel ezt még nem láttam lehet következtetni melyik mellett döntöttünk. Úristen, hogy az mekkora film! Majd írok róla, ha lesz időm. 🙂 És az ajánlásoddal majd ezt is betervezem valamikorra. 😀

  2. neked lehete nem teccika befejezés lehet másnak az teccik a legjobban az egész filmben,nem te vagy a világ közepe 🙂

    • Figyu, minden amit olvasol, egyetlen ember véleménye 🙂 Ettől még simán eltérhet bárki.

  3. Nekem is a befejezés tetszett a legjobban a filmben bárcsak valójában is lehetne egy ilyen menedékbolygó az emberiség számára…

  4. Nekem is tetszett a film, látványos is volt, bár a végéről azért még hiányzott valami …


Hozzászólás

Kategóriák