Szerző: thandy | 2009. június 08.

Angyalok és démonok

angels-demons-movie-poster_317x470

A tegnapi nap folyamán volt szerencsém megnézni az oly annyira beharangozott Angyalok és démonok című filmet, amiről csak később tudtam meg, hogy valóban a DaVinci kód folytatása és nem csak annak tűnik 😀 A vártakat viszont nem hozta a film, nem voltam tőle annyira elájulva :S

A DaVinci kódhoz hasonló keresés megvolt, a jelek kutatása megvolt, mégis olyan összecsapottnak tűnt az egész. Valahogy nem éreztem azt, hogy a történet egy lekerekített egészet alkotna. Mindenből csak töredékinformációkat kaptam, vagy csak egy röpke bepillantást. Az illuminátus tagjairól sem derült ki annyi, amennyit igényeltem volna. Valószínűleg túlságosan kevés volt a durván 2 óra minden kifejtéséhez, vagy az is megtörténhet, hogy egy nagy hibát elkövetve a készítők szánt szándékkal alapoztak az előzményekre, mondván a DaVinci kód lenyűgözte a nézőt, odakötötte a képernyő elé, itt már nincs szükség ilyen erőfeszítésekre.

Az tetszett viszont, hogy kicsit betekinthettem a Vatikán működésébe, felépítésébe. A különböző jelek értelmezése, a nevetséges és már-már fárasztó következtetések levonása egyszerű dolgokból már kicsit unalmas volt, arról nem is beszélve, hogy szinte viccessé vált a nyomozó csoport aki a kérdéses időpont előtt mindig 2-3 perccel érkezett csak a helyszínre. Valahogy mindig durván 1 óra kellett ahhoz, hogy kitalálják, hol van a következő templom 😀 Gyanús én azt mondom 😀

Végül is nézhető volt, csak elfért volna még egy jó fél óra, óra a cselekményben, úgy érzem. De kíváncsian várom, hogy Ti mit gondoltok róla! 🙂


Hozzászólások

  1. Én még nem néztem meg, mert inkább talán a könyvet fogom elolvasni. A Da Vinci könyv is baromira tetszett, de a filmen bealudtam. Pedig Tom Hankset szeressem.
    Viszont ez a könyv elvileg a Da Vinci előtt játszódik, nem?

  2. Hááát….a filmben az van, hogy folytatás, mivel még meg is említik a Vatikánban, hogy a Tom Hanks által alakított karakternek volt összeűzése az egyházzal. De a könyveket nem olvastam szal nem tom… :S

  3. Igen, közben rájöttem, hogy rosszul emlékeztem. Előbb írta, de később játszódik.
    http://hu.wikipedia.org/wiki/Dan_Brown#Reg.C3.A9nyek

    A Da Vinci könyvet én egy rövidített fordításban olvastam, a Readers Digest sorozatos izében, és még úgy is baromi jó volt. Pörgött a sztori meg humoros volt sokszor. Eddig még erről a könyvről se hallottam rosszat, bár ezt nem olvastam.


Hozzászólás

Kategóriák